ترمینال کنترل دسترسی به تشخیص چهره Dahua FACT

در سال ۲۰۲۰ شاهد هزینه ی بیش از ۶۵/۸ میلیون موارد گزارش شده و ۱٫۵ میلیون مرگ و میر در سطح جهان تحت عنوان بیماری همه گیر جهانی COVID-19 بودیم. ویروس کرونا در هر لحظه اطلاعات جدیدی در اختیار سازمان بهداشت جهانی قرار میدهد. این که ممکن از نتوانیم مانع گسترش آن در بین مردم شویم واقعیتی قابل ملاحظه است , پس برای سازس با این ویروس و حفظ جان عزیزان خود باید تمام اقدمات پیشگیرانه را به بهترین نحو انجام دهیم .

گذشته از توصیه های عمومی که مسئولین از طریق رسانه ها به شهروندان می دهند ، مانند رعایت فاصله اجتماعی ، ملاقات در فضای باز ، ماسک زدن و … افراد را استفاده و کمک گرفتن از فناوری های پیشرفته مشتاق میکند تا تماس فیزیکی را تا حد امکان کاهش دهد و این همان جایی است که فناوری تشخیص چهره با کنترل دسترسی بدون لمس امکان پذیر است.
تشخیص چهره بدون شک یکی از فناوری هایی است که در طی ویروس کرونا به میزان قابل توجهی آگاهی کسب کرده است. بر اساس گزارش Marketsandmarkets کنترل دسترسی فناوری تشخیص چهره Dahua FACT در سال ۲۰۲۵ با ۳۷۴ میلیون دلار رشد خواهد داشت ، در حالی که نرخ رشد سالیانه از ۱۱٫۴٪ ۲۰۱۸-۲۰۲۵ است.

معرفی فناوری Dahua FACT در دوربین های مداربسته :

Dahua Technology ، یک راه حل هوشمند اینترنت اشیا و ارائه دهنده خدمات ویدئو محور در جهان ، ترمینال کنترل دسترسی شناسایی چهره FACT  را برای افرادی که نیاز به ورود منظم به یک محل دارند ، منتشر می کند.
سرعت تشخیص سریع ، تشخیص بسیار دقیق ،استفاده راحت و محافظت از حریم خصوصی قابل اعتماد ،طراحی جمع و جور و مقرون به صرفه بودن از ۴ ویژگی متمایز فناوری تشخیص چهره FACT است.

الگوریتم های هوش مصنوعی برنده جایزه Dahua ،سری Dahua FACT در دوربین های مداربسته داهوا امکان کاهش تماس فیزیکی ،حفظ فاصله اجتماعی ( پوشش دهی شناسایی در فاصله حداکثر ۱٫۵ متر ) و جلوگیری از ازدحام جمعیت (شناسایی هر شخص در کمتر از ۰٫۳ ثانیه ) را به خصوص در ساعات شلوغ را فراهم میسازد.
طبق استاندارد TÜV Rheinland ETSI TS 103645 تست شده ، تکنولوژی dahua fact دوربین مداربسته داهوا توسط TÜV Rheinland تأیید شده است تا با مقررات عمومی محافظت از داده ها (GDPR) سازگار باشد.
این بدان معناست که تکنولوژی dahua fact دوربین مدرابسته داهوا از نظر امنیت اطلاعات و محافظت از حریم خصوصی در سطح جهانی است.

امکانات FACT :

۱- طراحی فشرده

اندازه دستگاه ترمینال دسترسی FACT مشابه اندازه تلفن همراه iphone 12 pro Max است. این اندازه جمع جور هزینه های ناشی از  نصب ،سیم کشی و.. را کاهش می دهد . علاوه بر این ، پیکربندی را می توان در منوی GUI محلی از طریق صفحه لمسی انجام داد.

طراحی فشرده تشخیص چهره FACT

۲- طراحی  ۴ در ۱

خرید این دستگاه مانند خرید ۴ دستگاه است:
۱ دستگاه کنترل دسترسی ، ۱ دستگاه حضور و غیاب ، ۱ دستگاه کنترل دسترسی درب و ۱ دوربین IP .

۱) دستگاه کنترل دسترسی : از فناوری تشخیص چهره برای باز کردن قفل درب پشتیبانی می کند.
۲) حضور در زمان : از تشخیص چهره در وارد و خارج شدن ساعت مقرر  پشتیبانی می کند.
۳) آیفون تصویری : از عملکرد تماس ویدیویی برای تماس با گیرنده پشتیبانی می کند و اجازه باز کردن قفل درب  از مانیتور داخلی را می دهد.
۴) دوربین های IP : از فیلم برداری همزمان و تشخیص هدف برای ورود غیر مجاز پشتیبانی می کند.

۳- مدیریت به چند روش

مدیریت تشخیص چهره FACT

۴- الگوریتم تشخیص چهره

فناوری تشخیص چهره داهوا می تواند به خوبی با دقت ۹۹٫۵٪ و سازگاری قوی تغییر در ویژگی های بدن ، لوازم جانبی یا حتی محیط های سخت سازگار شود.
حتی اگر فردی ماسک استفاده کند ، ریش بلندی داشته باشد ، کلاهی به سر داشته باشد یا عینکی به چشم زده باشد ، این دستگاه همچنان می تواند رفتار های  انسانی را به دقت تشخیص دهد.
همچنین تشخیص چهره سری Dahua FACT با دقت ۹۹٫۵٪ و سازگاری قوی در شرایط سخت ، از جمله نور شدید ، محیط های دارای نور کم و شب تاریک با استاندارد حفاظتی IP65 ،عملکرد پایدار را در محیط های مختلف امکان پذیر می کند.

تشخیص چهره FACT

۵- الگوریتم ضد جعل

الگوریتم ضد جعل FACT
همانطور که در ویدئو مشاهده کردیم از طریق الگوریتم ضد جعل FACT ، افراد غیر مجازی که از عکس و فیلم برای ورود استفاده می کنند از طریق این سیستم هوشمند شناسایی شده و برای ورود با آلارم هشدار مواجه و محروم هستند.

سیستم یکپارچه سازی

سیستم یک پارچه سازی FACT

کنترل داخلی از طریق سیستم فناوری FACT :
به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا از طریق ترمینال AC با پرسنل پذیرش تماس بگیرند. از این طریق پرسنل امکان مشاهده و افراد و کنترل درب را از یک مانیتور داخلی دارند.

کنترل دسترسی با همکاری شخص ثالث! :
سری FACT ASI6 از اتصال کنترل دسترسی شخص ثالث از طریق خروجی wiegand پشتیبانی می کند.

محصولات Dahua FACT
محصولات FACT

جهت بررسی محصولات و دستگاه های مجهز به فناوری تشخیص چهره Dahua FACT رو لینک کلیک کنید.

فناوری Dahua FACT دوربین مدرابسته داهوا برای استفاده در ساختمان های تجاری ، مدارس ، بیمارستان ها و غیره ، ایجاد راحتی و همچنین یک لایه محافظتی اضافی در هنگام از سرگیری کار در حالت عادی جدید مناسب است. داهوا با ماموریت “ایجاد جامعه ایمن تر و زندگی دقیق” ، همچنان به “نوآوری ، کیفیت و خدمات” برای خدمت به شرکا و مشتریان در سراسر جهان تمرکز می کند.