ورود به داهوا

کلمه عبور را فراموش کرده ام

عملکرد داهوا در سال ۲۰۱۷

داهوا
عملکرد داهوا در سال 2017

شرکت داهوا یکی از پیشگامان ارائه دهنده خدمات و راهکارهای صنعت نظارت تصویری در جهان تازه ترین گزارش سالانه خود را تحت عنوان عملکرد داهوا در سال ۲۰۱۷ منتشر کرد.

این گزارش رشد قابل توجه و چشم انداز  امیدوار کننده ای از عملکرد داهوا در سال ۲۰۱۷ را نوید می دهد.

بر طبق این گزارش درآمد سالانه داهوا به حدود سه میلیارد دلار رسیده است که بر این اساس می توان نتیجه گرفت عملکرد داهوا در سال ۲۰۱۷ چیزی در حدود ۴۲% رشد سالانه داشته است. این درحالی است که سود خالص سهامداران این شرکت به بیش از ۳۷۵ میلیون دلار رسیده است.

داده ها و شاخص های مالی کلیدی از عملکرد داهوا در سال ۲۰۱۷

شرکت داهوا به در نظر گرفتن موارد زیر به رشد مقتدرانه خود در این عرصه ادامه می دهد.

  • سرمایه گذاری دراز مدت در بخش های فناوری و ظرفیت های نوآورانه قدرتمند

در سال ۲۰۱۷ شرکت داهوا بیش از ۲۸۰ میلیون دلار در بخش تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کرده است که منجر می گردد این شرکت جایگاه خود را به عنوان پیشتاز و پیشگام در فناوری های نو مانند AI، داده های بزرگ، محاسبات ابری و … حفظ نماید. داهوا در سال ۲۰۱۷ سه بار در رقابت ICDAR و یک بار در رقابت KITTI موفق به کسب مقام اول گردیده است. توانایی نوآورانه داهوا برای توسعه و تجاری کردن این تکنولوژی های پیشرفته در حین پیشتازی و تحول این صنعت، فرصت های جدیدی را برای رشد این شرکت با برنامه های مختلف و راهکارهای جدید ایجاد می کند.

  • ارائه راه حل های جامع بر اساس درک عمیق نیازهای مشتریان

داهوا به واسطه نیازهای متنوع مشتریان خود را به یک ارائه کننده را حل های جامع در زمینه های مختلف تبدیل نموده است که از جمله آن می توان به شهرهای هوشمند، حمل و نقل عمومی، ساختمان های هوشمند، امور مالی، مبحث انرژی، بخش تولید، آموزش، ارتباطات و … اشاره نمود.

در مقایسه با فروش محصولات، ارائه راه حل ها و راهکارها حاشیه اطمینان و وفاداری بیشتر مشتریان را به ارمغان می آورد که به نوبه خود بینش عمیقتری از داده های بزرگ حاصل می کند و به این ترتیب حالت های جدیدی را که با فناوری های پیشرفته پشتیبانی می شوند را توسعه می دهد.

  • سیستم فروش جهانی و تسخیر بازار های بین المللی

در سال ۲۰۱۷ فروش بازارهای بین المللی داهوا به بیش از یک میلیارد دلار رسید که ۳۶% از درآمد کل این شرکت در سال ۲۰۱۷ را تشکیل می دهد. این رقم نسبت به سال های گذشته رشد خوبی داشته است. در پایان سال ۲۰۱۷ محصولات، خدمات و راهکارهای داهوا به بیش از ۱۸۰ کشور و سرزمین در دنیا ارائه گردیده است و ۴۲ شرکت تابعه و نمایندگی در سراسر جهان با دهوا همکار شده اند. در حدود ۲۰۰۰ نفر نیروی خارجی در تیم فروش داهوا به طور مستقیم و از نزدیک نیازهای سطوح مختلف مشتریان را در بازارهای جهانی مشاهده می کنند. با وجود تیم های مدیریت و فروش بین المللی و احداث مراکز خدمات محلی در سراسر جهان، این شرکت انتظار دارد که سهم بیشتری از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد.


کپی برداری بدون ذکر نام منبع مجاز نمی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید