محافظت از محیط چیست ؟

فناوری محافظت از محیط Dahua مبتنی بر الگوریتم هوش مصنوعی و با تمرکز بر روی انسان و وسیله نقلیه ، یک راه حل تجسم بسیار کارآمد ، قابل اعتماد و مقرون به صرفه ارائه می دهد.

با استفاده از هوش مصنوعی ، این قابلیت با کیفیت بالا ارائه می شود که می تواند هشدارهای به موقع دقیق و قابل پیش بینی را ارائه دهد. همچنین می تواند اطلاعات بصری و دقیق را به موقع ثبت کند. این فناوری بکار رفته در دوربین های مداربسته داهوا رویدادهای هشدار را در زمان واقعی از طریق فرستادن اعلان به برنامه تلفن همراه کاربر ارسال میکند سپس با فعال سازی چراغ ها و آژیر در زمان های غیر معمول باعث آگاه سازی و بازدارندگی فعال در زمان واقعی میشود.

فناوری محافظت از محیط Dahua به طور هوشمندانه ای از الارم های خطای ایجاد شده بابت اجسام کم اهمیت مانند ریزش برگ ها و باران اجتناب می کند، و فقط مواقعی هشدار ارسال می شود که انسان یا وسیله نقلیه ای (هدف) تشخیص داده شود، از این رو نفوذ بیگانه را تشخیص می دهد، تلفات احتمالی مانند هزینه های حفاظتی کاهش پیدا کند و هزینه های نیروی انسانی بیشتری حفظ شود.

فواید فناوری محافظت از محیط داهوا

۱-تشخیص دقیق

دقت

فناوری محافظت از محیط در دوربین های مداربسته می تواند به طور موثر هشدارهای دروغین ناشی از حیوانات ، حرکت برگ ها و چراغ های چشمک زن را فیلتر کند و موجب بهبود در دقت و تشخیص هدف شود. این میزان به طور قابل توجهی کمتر از سیستم های سنتی IVS است.

۲-طبقه بندی هدف

طبقه بندی هدف هشدار

در این سیستم میتوان قوانینی تنظیم کرد که نوع تشخیص را با توجه به نیاز واقعی محدود کنید.

طبقه بندی هدف فناوری محافظت از محیط

۳-جستجوی سریع هدف

ردیابی سریع
ویژگی “جستجوی هوشمند” برای جستجوی سریع فیلم های ویدئویی بسته به نوع هدف , انسان یا وسیله نقلیه , موجب سرعت در عملیات تشخیص میشود . همچنین ردیابی اطلاعات تاریخی و تجزیه و تحلیل برای کاربران نهایی آسان تر میشود .

جست و جوی هوشمند در فناوری محافظت از محیط

۴-تشخیص دورتر

تشخیص دورتر

این فناوری برای شناسایی به ۶۴% پیکسل کمتر در مقایسه با راه حلهای IVS سنتی نیاز دارد ، و به هر دوربین محافظ محیطی اجازه می دهد تا مناطق دورتر را تحت پوشش قرار دهد.

۵-بازدارندگی فعال

بازدارندگی فعال فناوری محافظت از محیط

هشدارهای ایجاد شده از طریق محیط پیرامون را می توان به عنوان اعلان هشدار به برنامه تلفن همراه ارسال کرد ، و این باعث می شود کاربران از آنچه در صحنه تحت نظارت اتفاق افتاده است ، راحت تر بدانند و اقدامات لازم را جهت پیشگیری انجام دهند.

بررسی نکات برجسته

از آنجا که دوربین های WizSense همه از SMD Plus پشتیبانی می کنند,قابلیت ارتقاء اسان و سریع از طریق کانال ویدئویی سنتی به یک سیستم بصری هوشمند را  امکان پذیرمیکند.همچنین دوربین های Active Deterrence با میکروفون داخلی و بلندگو از آژیر و شدت نور بالا پشتیبانی می کنند .

حال فناوری محافظت از محیط داهوا با ایجاد محیط خط دفاع اول در برابر متجاوزان ناخواسته ، ارائه دهندگان راه حل های امنیتی صنعتی ، مدنی و مسکونی در حال افزایش تقاضا برای تکنیک های پیشرفته برای تغییر شکل سیستم مورد استفاده برای محافظت از محیط و نظارت بر مناطق گسترده هستند.
راه حل محافظت از محیط داهوا به منظور ارائه یک سیستم بصری با بازده بالا ،استقرار ، تنظیم و مدیریت آسان ،پردازش سریع و هشدار دهنده با هوش مصنوعی توسط دوربین ها ،قابل اعتماد و مقرون به صرفه طراحی شده است که از فناوری هوش مصنوعی بهره می برد. دوربین های امنیتی داهوا  با کیفیت بالا و مجهز به هوش مصنوعی می توانند هشدار دقیق و پیش بینی کننده نفوذ را ارائه دهند و اطلاعات دقیق بصری را در زمان مناسب ضبط کنند.

حل چالش تجاری سنتی !

۱-نرخ بالای تشخیص نادرست
نرخ نادرست بالا

نرخ تشخیص کاذب  سنسور های مادون قرمز و سیستم های ویدئویی سنتی برای تشخیص نفوذ محیط بالاتر از ۹۵٪ است. حیوانات ، لرزش برگها و تغییرات نور اغلب باعث ایجاد هشدارهای کاذب می شوند.

۲-هدف نامرئی
نامرئی

در این فناوری حتی وجود برخی حصار ها و موانع فیزیکی با استفاده از سنسور های حسی میتوان هدف را تشخیص داد و اعلام هشدار دقیق کرد. اما نمی تواند اطلاعات بصری واقعه نفوذ را ثبت کند.

۳-هزینه های سرسام آور

هزینه بالا
با پیشرفت روز به روز فناوری های دیجیتال برای عرضه امنیت در سطح شهر ,برخی از فناوری های جدید و پیشرفته در سال های اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند ، اما هزینه بالای برنامه برای مشتریان کوچک و متوسط ​​غیرقابل قبول است. از ویژگی هی قابل توجه فناوری محافظت از محیط داهوا مقرون به صرفه بودن آن است.

۴-تأثیر پذیری از آب و هوا و محیط زیست
تحت تأثیر آب و هوا و محیط زیست است

آفتاب شدید ، هوای طوفانی و دیگر هوای سنگین به طور جدی بر دقت تشخیص سنسور در سیستم هاس سنتی  تأثیر می گذاشت.

یک راه حل مقرون به صرفه برای محافظت از محیط یا نفوذ در صحنه های کوچک و متوسط !

راه حل فناوری محافظت از محیط


معرفی راه حل ها و محصولات :

۱) راه حل IP

۲) راه حل HDCVI

 

دوربین های IP WizSense + NVR عادی
دوربین های IP + WizSense NVR
دوربین های حرارتی + NVR

انتخاب محصول :

  • دوربین ها

    سری IPC-8241 فناوری محافظت از محیط

    سری IPC-8241

    عملکرد دوربین محافظ محیطی ۲MP

    سری IPC-3241 فناوری محافظت از محیط

    سری IPC-3241

    دوربین شبکه محافظ محیطی مقرون به صرفه ۲MP

  • دستگاه های ضبط کننده

    سری NVR5X-4KS2 فناوری محافظت از محیط

    دستگاه NVR سری NVR5X-4KS2

    ضبط ویدئو ۴K & H.265 Pro Network

    سری NVR4X-4KS2 فناوری محافظت از محیط

    دستگاه NVR سری NVR4X-4KS2

    ضبط کننده فیلم ۴K & H.265 Lite

  • نرم افزار

    iDMSS و gDMSS فناوری محافظت از محیط

    iDMSS و gDMSS

    سیستم نظارت بر موبایل دیجیتال برای IOS / Android

    سری IPC-3241 فناوری محافظت از محیط

    DSS Express

    سیستم مدیریت نظارت

نکات برجسته محصولات :

– استقرار ، تنظیم و مدیریت آسان

– پردازش سریع و هشدار دهنده با هوش مصنوعی توسط دوربین ها

جریان پردازش فناوری محافظت از محیط در دوربین های مداربسته چگونه است؟

جریان پردازش فناوری محافظت از محیط

با توجه تصویر بالا که گویای جریان پردازش فناوری محافظت از محیط در دوربین های میباشد در هنگام بروز یک رویداد غیر معمول ، دوربین های مداربسته مجهز هوش مصنوعی و الگوریتم یادگیری عمیق با تشخیص دقیق ، هدف را براساس نوع آن انسان و وسیله نقیله طبقه بندی و آنالیز کرده و سپس با استفاده از آژیر و نور افکن با شدت نور بالا اعلام هشدار میکندو با فرستادن آلارم بر روی سیستم نگهبانی یا تلفن همراه پرسنل ، کاربر را آگاه میکند تا اقدامات لازم جهت رسیدگی و پیشگیری از بروز هرگونه آسیب اقتصادی و امنیتی انجام دهند.