درباره فروشگاه اینترنتی داهوا

فروشگاه اینترنتی داهوا یک نمایندگی رسمی فروش دوربین مداربسته داهوا در ایران می باشد. ارسال سریع کالا، ضمانت بهترین قیمت و گارانتی اصالت کالا سه اصل اولیه است که این فروشگاه از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد. همچنین با توجه به اصول حرفه ای فروش و رعایت حقوق مشتریان، همواره بخش های تازه ای در زمینه تجهیزات حفاظتی و نظارت تصویری را به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است. این سایت فقط یک فروشگاه اینترنتی نیست و در کنار فروش دوربین مداربسته داهوا و دیگر محصولات،بخش های مفید زیادی ارائه می گردد. دریافت جدیدترین لیست قیمت داهوا، آموزش ها و اصطلاحات مربوط به دوربین مداربسته، مقایسه، نقد و بررسی محصولات داهوا، آخرین اخبار و… از بخش های دیگر این سایت می باشند.

 

درباره شرکت داهوا

شرکت داهوا تکنولوژی یکی از پیشتازان جهانی صنعت سیستم های حفاظتی و نظارت تصویری در سال ۲۰۰۱ میلادی در هانگژو چین تأسیس شد. شرکت داهوا در مدت کوتاهی توانست سهم چشمگیری از بازارهای جهانی در زمینه های کلیدی مانند امنیت عمومی، کنترل تردد و ترافیک هوشمند، حوزه مالی و بانکداری، خرده فروشی، تولید و بهینه سازی مصرف انرژی و … را به خود اختصاص دهد. در حال حاضر این شرکت با بکارگیری بیش از ۱۶ هزار کارمند و اختصاص بیش از ۵۰ درصد از این نیرو ها و نیز بیش از ۱۰ درصد از درآمد کل سالانه خود به بخش تحقیق و توسعه، فعالیت خود را در زمینه فناوری های نوین مانند اینترنت اشیاء، بینایی ماشین، هوشمندسازی، وسایل نقلیه بدون سرنشین، رباتیک، RFID، ویدئو کنفرانس، سیستم های پلاک خوان و… ادامه می دهد. این شرکت تاکنون با فراهم آوردن برترین سیستم ها و خدمات، راهکارهای امنیتی خود را به بیش از ۱۸۰ کشور جهان ارائه نموده است. شرکت داهوا با تأسیس حدود ۲۰۰ شعبه در چین و نیز بالغ بر ۵۰۰ نمایندگی و شرکت تابعه در سراسر جهان توانسته است محصولات و خدمات خود را با بالاترین کیفیت و در کوتاه ترین مدت به مشتریان خود ارائه نماید.

نمودار ویژگی های داهوا

از جمله پروژه های بزرگ بین المللی که در آنها از راهکارها و محصولات داهوا استفاده شده است می توان به نمایشگاه بزرگ بین المللی واردات چین، بازی های المپیک ریودوژانیرو، نشست G20 هانگژو، اجلاس ۲۸ و ۲۹ آسه آن، پروژه عظیم متروی برزیل و … اشاره نمود.

طبق گزارش IHS از سال ۲۰۱۴ این شرکت در رتبه دوم بازار سیستم های نظارت تصویری و دوربین های مداربسته قرار گرفته است. همچنین از دیدگاه مجله معتبر A&S که هر ساله ۵۰ شرکت برتر امنیتی جهان را معرفی می کند، شرکت داهوا در سال ۲۰۱۸ رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

فروشگاه اینترنتی داهوا
رتبه جهانی داهوا در سال ۲۰۱۸

داهوا همواره تلاش می کند با ارزش نهادن به نیازهای جامعه در راستای ارائه محصولات با بالاترین کیفیت و خدمات منحصر به فرد به تعهد خود مبنی بر ایجاد یک جامعه امن و زندگی هوشمندانه پایبند باشد و به واسطه آن، آرامش، آسودگی و امنیت را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.