قوانین عمومی

کلیه قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی داهوا مطابق با قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده بوده و متقابلا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر می باشد. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه اینترنتی داهوا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می گردد و شما تایید می کنید که استفاده شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی اطلاق می‌شود که با اطلاعات خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، اقدام به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی داهوا کند.

 

فروشنده

در حال حاضر تنها فروشنده در این سایت، مالک و موسس این سایت یعنی فروشگاه اینترنتی داهوا است و فروشندگان دیگر در این سایت امکان ارائه محصولات خود را ندارند.

 

راه های ارتباطی

تنها راه های ارتباطی برای تماس با بخش های مختلف فروشگاه اینترنتی داهوا، راه هایی است که در بخش تماس با ما درج شده است. در صورت نیاز می توانید با بخش مربوطه تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است درصورتی که یکی از واحدهای فروشگاه قصد ارتباط گیری با مشتریان را داشته باشد فقط از همین راه های اعلام شده تماس برقرار می نمایند و هرگونه تماس از سامانه های دیگر از طرف این فروشگاه نبوده و در صورت برزو مشکل مسئولیتی بر عهده فروشگاه داهوا نمی باشد.

 

رویه های بازگرداندن کالا

 

حریم خصوصی