پرداخت اینترنتی

مشتریان می توانند محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه ، پس از طی مراحل و مطالعه کامل شیوه های پرداخت ، هزینه آن را از طریق درگاه پرداخت اینترنتی موجود در سایت پرداخت نمایند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن ایمیلی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود.

شیوه های پرداخت فروشگاه اینترنتی داهوا

چگونگی پرداخت اینترنتی

کاربران محترم فروشگاه اینترنتی داهوا می‌توانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند. هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما خواسته می‌شود.

۱- شماره ۱۶ رقمی کارت
این شماره، بر روی کارت بانکی شما درج شده است.

۲- رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم پویا
برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز دوم پویای (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
رمز دوم پویا (رمز خرید اینترنتی)، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاه‌‏های خودپرداز یا هنگام استفاده از درستگاه کارت خوان در فروشگاه ها وارد می‌کنید، تفاوت دارد.
برای فعال‌کردن رمز دوم پویا، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت یا شعبه مربوطه مراجعه نمایید. دستورالعمل فعال سازی رمز پویا برای هر بانک متفاوت است.

۳- کد CVV2
CVV2 یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد.

۴- تاریخ انقضا
تاریخ انقضا کارت‌ بانکی روی آن حک شده است.
اگر روی کارت شما تاریخ انقضا وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.
دقت فرمایید که عدد های وارد شده ماه و سال باید هرکدام دو رقمی باشند. برای ماه های تک رقمی باید یک صفر پشت عدد ماه وارد نمایید و همچنین برای سال باید تنها دو رقم آخر وارد شود. برای مثال اگر تاریخ انقای کارت شما ۱۴۰۰/۰۹ است، باید در فیلد ماه ۰۹ و در فیلد سال ۰۰ را وارد نمایید.

پس از واردکردن این اطلاعات و وارد کردن کد تصویر امنیتی در فیلدهای مربوطه و تایید پرداخت، در صورت صحیح بودن اطلاعات وارد شده پیغام موفقیت آمیز بودن پرداخت را مشاهده خواهید کرد. در غیر این صورت پیامی مبنی بر عدم پرداخت موفق را به همراه دلیل آن مشاهده خواهید کرد.

 

کارت به کارت

در صورتی که رمز دوم پویای خود را فعال نکرده اید یا به هر دلیلی مایل به پرداخت آنلاین نمی باشید، مراحل زیر را انجام دهید.

۱- باشماره ۰۲۱۶۶۹۶۸۰۰۵ تماس گرفته سفارش خود را اعلام فرمایید.

۲- شماره کارت یا شبا را از واحد فروش دریافت نمایید.

۳- مبلغ را به شماره کارت یا شبای دریافتی واریز نموده و حتما رسید آن را برای ما از طریق تلگرام، واتساپ و یا ایمیل ارسال فرمایید.