معرفی دوربین مداربسته سه در یک TiOC داهوا

روزانه نیاز کاربران به برنامه های امنیتی بیشتر میشود اما دوربین های مداربسته سنتی با مشکلاتی مانند هشدار های کاذب در اثر حرکت حیوانات خانگی، حشرات و برگ درختان ،عدم بازیابی مدارک و تصاویر در نمایشگرهای سیاه‌ وسفید و بدتر از آن برای ارتقا و نصب یک سیستم نسبتاً جامع با صرف‌نظر از هدر رفتن وقت و نیروی انسانی، باید هزینه زیادی صرف لوازم جانبی اضافی مانند میکروفن خارجی ، بلندگو ، ردیاب و چراغ زنگ دار شود.
TiOC ،به عنوان دوربین مداربسته سه در یک داهوا شناخته می شود. که نظارت ۲۴ ساعته و فناوری تمام رنگی (Full-color)، بازدارندگی فعال و هوش مصنوعی را در یک راه حل هوشمند و نوآورانه ترکیب می کند و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه های مالی توزیع کنندگان و نصب کنندگان می شود. TiOC می تواند خطرات احتمالی را به طور دقیق شناسایی کرده، به طور موثر از ایجاد مزاحمت جلوگیری میکند و موجب حفظ امنیت جانی و مالی میشود.

Dahua Technology برای رفع این چالش ها یکبار برای همیشه راه حل ابتکاری و قدرتمند دوربین مداربسته سه در یک TiOC داهوا را معرفی و راه اندازی می کند. این راه حل امنیتی خودکار و جامع با ویژگی های اصلی زیر به طور موثری مشکلات ذکر شده را به سادگی برطرف میکند.در ادامه به برسی مزایای دوربین مداربسته سه در یک TiOC داهوا میپردازیم :

۱- اعلان هشدار دقیق
هشدار دقیق دوربین مداربسته سه در یک TiOC داهوا

هشدار کاذب همیشه کاربران سیستم‌های امنیتی را دچار دردسر می‌‌کند. Dahua Tioc با استفاده از محافظ محیط هوش مصنوعی و SMD Plus (سیستم تشخیص حرکت)، عملکرد هشدار دقیق را ارائه می دهد. از آن‌جایی که بسیاری از دوربین‌ها Outdoor بوده و در فضای خارجی نصب می‌شوند ممکن است بعضی از هشدارهای فرستاده شده اصلا مهم نبوده و نتیجه حرکت برگ‌های درختان جلوی دوربین بر اثر باد و یا بازیگوشی حیوانات خانگی باشد. این مورد نشان می‌دهد که دوربین‌های مداربسته قدیمی به اندازه کافی برای تشخیص موقعیت‌های خطرناک هوشمند نشده‌اند.
الگوریتم قدرتمند هوش مصنوعی، محدوده تشخیص حرکت را تا صد و هشتاد و پنج ‌درصد افزایش داده است و تصاویر را دقیق‌تر و سریع‌تر منتقل می‌کند؛ درنتیجه، راندمان سیستم سه در یک را به ‌طرز قابل ‌توجهی افزایش می‌دهد.

۲-بازدارندگی فعال
بازدارندگی فعال دوربین مداربسته سه در یک TiOC داهوا

 

TiOC به جای تکیه بر فیلم های ضبط شده به عنوان مدرک بعد از یک رویداد ،به طرز چشمگیری از اتفاقات احتمالی جلوگیری می کند . سیستم بازدارنده فعال به نورهای قرمز و آبی که نسبت به نور سفید قابل‌ ملاحظه‌ تر هستند، حساس‌ترند؛ این میزان حساسیت حتی در باران ‌های شدید و هوای مه‌ آلود نیز کاهش نمی‌‌یابند. اسپیکر تقویت ‌شده آن تا ۱۱۰dB صدا را که بسته به نوع انتخاب می‌توان از صدای آژیر و یا صدای ضبط ‌شده استفاده کند، پخش می‌کند.سپس رنامه APP Alarm Push  نوتیفیکیشن‌های مربوطه را دقیقا در هنگام وقوع حادثه برای شما می‌فرستد تا بتوانید به کمک قابلیت صدای دو طرفه صدایی پخش کنید.

۳-فناوری تمام رنگی
فناوری تمام رنگی در دوربین مداربسته سه در یک TiOC داهوا

 

اطلاعات قابل اعتماد کافی در هنگام بازیابی مدارک کلیدی است. Dahua TiOC با استفاده از فناوری تمام رنگی پیشرو در صنعت ، تصاویر رنگی را روز و شب ارائه می دهد ، ضمن اینکه کیفیت شواهد ویدئویی را افزایش می دهد ، توانایی شناسایی مظنونان را به طور قابل توجهی افزایش می دهد.

۴-سه دوربین در یک دوربین

دوربین مداربسته سه در یک TiOC داهوا، تصاویر رنگی را شبانه‌ روز ضبط می‌کند، بازدارنده فعال آن به‌ صورت دقیق عمل می‌کند و هوش مصنوعی آن نیز طبق آخرین فناوری طراحی شده است. علاوه بر این‌ها یک راه حل خلاقانه در جهت کاهش هزینه‌های نصب و راه‌اندازی به شمار می‌رود.

ویژگی دوربین مداربسته سه در یک TiOC داهوا


قاعده ی کلی :

دوربین مداربسته سه در یک TiOC داهوا برای مکان‌هایی مانند ویلاها، مغازه‌ها، انبارها و جاهایی از این قبیل که رفت و آمد زیادی ندارند مناسب است دقت بالای این دوربین سبب تشخیص سوژه ها خواهد شد و تقریبا تمام آلارم‌های آن واقعی خواهند بود. به کمک آژیر سارقانی که نزدیک ملک شما هستند را دور نگه می‌دارد و بلافاصله برای شما اعلان می‌فرستد تا از شرایط آگاه شوید.

همچنین از این دوربین می‌توان برای کنترل حاشیه‌های بزرگراه‌ ها که مخصوص خودروهای امدادی است، استفاده کرد. این خط ‌ها همواره باید آزاد، بدون ترافیک و خودروهای شخصی باشند. با استفاده از این دوربین می‌توان خط‌ های ویژه خودروهای امدادی را خالی و تحت کنترل نگه داشت. تکنولوژی TiOC داهوا با دوربین های مداربسته تحت شبکه Full-color، WizSense، HDCV 6.0 و XVR ها هم‌ساز است.. شرکت داهوا با هدف برقرای امنیت در جامعه و برقراری زندگی امن با تمام قوا در جهت نوآوری، کیفیت و خدمات محصولات خود تمرکز کرده است.