داهوا محصول اصلی ۲۰۲۱ را عرضه می کند

Dahua Technology ، ارائه دهنده خدمات و راه حل اینترنت اشیا ویدیو محور در جهان ، از محصول اصلی ۲۰۲۱ خود در اجلاس رونمایی کرد.
هدف اصلیِ محصول ۲۰۲۱ داهوا ،پرداختن و حل نقاط درد کاربران است.

بازار نظارت تصویری

پیشرفت تکنولوژی در دهه اخیر، صنعت نظارت را به سمت دوره AIoT سوق داده و هروزه توجه جهانی را به هوش مصنوعی جلب میکند. طبق بررسی آمار  بازار ها یا Marketsandmarkets ، انتظار می رود اندازه بازار جهانی سیستم های نظارت تصویری از ۴۵٫۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰ به ۷۴٫۶ میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۵ با CAGR 10.4٪ (نرخ رشد سالیانه مرکب ) رشد کند.پیشرفت های مربوط به فناوری های جدید مانند هوش مصنوعی AI و یادگیری عمیق ، نیازمند عرضه محصولات تازه و خلاقانه برای ایجاد امنیت در هر سطح بالاتر است. در آخر هوش مصنوعی و یادگیری عمیق در برنامه های مختلف استفاده می شود و فرصت هایی را برای بازار نظارت تصویری فراهم می کند.

Dahua با ماموریت” ایجاد جامعه ی امن و زندگی دقیق “،با راه اندازی و به روز رسانی تکنولوژی های WizSense / WizMind ، HDCVI 6.0 Plus و تکنولوژی Full-Color 2.0 که در شرایط کم نور عملکرد بسیار عالی را ارائه می دهد ، منجر به ایجاد نوآوری در آینده AIoT شد.

۱) هوش مصنوعی (WizSense / WizMind)

WizSense / WizMind محصول اصلی 2021 داهوا
داهوا برای طبقه بندی و ارائه بهتر محصولات و راه حل های هوش مصنوعی خود به مشتریان ، سال گذشته سری کانال های WizSense و پروژه های WizMind را منتشر کرد. در رونمایی از محقول اصلی ۲۰۲۱ داهوا ، این دو سری ،تکامل یافته تر به فعالیت خود ادامه میدهند و نوآوری و قدرت Dahua Technology را در زمینه AI نشان می دهند.

سری WizSense ، با تمرکز بر روی انسان و وسیله نقلیه گزینه ای ایده آل برای سناریوهای کاربردی در محیط های کوچک تا متوسط ​​مانند ویلا ، مغازه ها ، انبارها ، محوطه های شخصی در فضای باز مانند استخر و باغ ها است. مالکان /مدیران این اماکن با بودجه محدود، با انتظار ویژگی های مهمی مانند شناسایی انسان / وسایل نقلیه ، جستجوی هوشمند هدف و غیره از سیستم های امنیتی خود دارند. اکنون با WizSense ، این معضلات از بین رفته است.

راه حل ها و محصولات نظارتی مجهز به  سری WizSense با داشتن SMD 3.0 ، کدینگ هوشمند و بازدارندگی فعال ، توابع هوشمند و پیکربندی ساده طیف گسترده ای از محصولات را ارائه می دهند و هوش مصنوعی را برای همه فراگیر می کند.
با پشتیبانی از فناوری پیشرفته “تشخیص حرکت هوشمند” (SMD 3.0) ، WizSense با ارائه زنگ خطر دقیق بر روی تشخیص انسان و وسیله نقلیه ،میزان فیلتراسیون حیوانات و اشیاء را تا حد قابل قبولی بهبود بخشیدِ و به کاربران اجازه می دهد تا روی آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنند.
همچنین دوربین هایی که دارای پرژکتور داخلی و آژیر خطرناک هستند با ارسال اعلان خطر در زمان واقعی بر روی تلفن های همراه، به کاربران برای جلوگیری از ورود مزاحمان و رفع خطرات احتمالی ارائه می دهد. علاوه بر این ، با عملکرد جستجوی هوشمند هدف  به کاربران امکان می دهد اهداف را با توجه به نوع هشدار دهنده جستجو کنند ، که به طور قابل توجهی بهره وری جستجوی هدف را بهبود می بخشد و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه کارگران کاربران می شود.

راه حل های هوشمند مجهز به هوش مصنوعی

از طرف دیگر ، سری WizMind با هدف توانمند سازی فناوری پیشرو AI ، راه حل های هوشمندانه، قیق ، قابل اعتماد و جامع با هوش مصنوعی را برای انواع صنایع عمودی ،از جمله حمل و نقل ریلی ، مدیریت ترافیک، ساختمان ها ، خرده فروشی و .. با بودجه کافی ارائه میدهد.

تکنولوژی WizMind با چیپ هوشمند و الگوریتم یادگیری عمیق دارای نکات برجسته فنی از جمله متادیتا ، تشخیص چهره ، محافظت از حریم خصوصی ، امنیت منطقه گسترده ،تشخیص پارک غیرقانونی ، ANPR ، تصویربرداری حرارتی ، نظارت بر اشیا و غیره است.
*در مقالات خبری پیشین به طور کامل به معرفی تکنولوژی WizMind پرداختیم.برای اطلاع بیشتر روی لینک تکنولوژی WisMind کلیک کنید.

۲) HDCVI 6.0 Plus

در طی رونمایی از محصول اصلی ۲۰۲۱ داهوا ،فناوری HDCVI به عنوان اختراع پیشرفته نظارتی برای محافظت از سرمایه گذاری مشتریان معرفی شده. در سال ۲۰۲۱ ، با افزایش درخواست AI XVR و همچنین بهینه سازی و نوآوری دوربین های امنیتی ، HDCVI 6.0 Plus با توسعه سیستم نظارت تصویری HD هم محور ، یک گام فراتر می گذارد که با حفظ سهولت در استفاده ،منجر به پیشرفت صنعت ارسال تصاویر HD بر بستر کابل کواسیکال شده است.

تصویر با کیفیت بالا

HDCVI 6.0 Plus محصول اصلی 2021 داهوا

سری HDCVI 6.0 Plus با نمایشگرهای واقعی ۵MP، Super Adapt و Enhanced AI برای طرح های اجرایی کوچک و متوسط ​​مانند مغازه ها ، انبارها ، خیابان ها و غیره توصیه می شود. این سناریو ها از نظر کیفیت تصویر و شناسایی هدف فوق العاده هستند و در رده بالایی قرار دارند ، اما ما اغلب با محدودیت بودجه مواجه هستیم!
دوربین ۵MP واقعی که ابتدا توسط فناوری Dahua به بازار عرضه شد ، کیفیت ۵MP را با خروجی فیلم ۱۶: ۹ را ارائه می دهد که از وضوح برتر و کیفیت تصویر تحریف نشده برخوردار است. Super Adapt ، از فناوری نوآورانه دیگری است. که ابتدا توسط  Dahua Technology پیشنهاد و تحقق یافت .
فناوری Super Adapt به کار رفته در سیستم های نظارتی داهوا ، دوربین هارا قادر میسازد تا به طور خودکار شرایط محیط های مختلف نظارتی مانند نورپردازی داخلی ، بیرونی یا شدید را تشخیص دهد و عملکرد مطلوبی از تصویر ارائه دهد. عملکردهای پیشرفته هوش مصنوعی دقیق بر روی انسان و وسیله نقلیه و همچنین جستجوی سریع هدف از دیگر خدمات این فناوری است.

۸برای کسب اطلاعات بیشتر و معرفی تکنولوژی جدید HDCVI 6.0 Plus داهوا به بخش آخرین اخبار مراجعه کنید.

۳) Full-color 2.0

به عنوان متمرکز ترین محصول اصلی ۲۰۲۱ داهوا ، فناوری تمام رنگی امسال وارد دوره ۲٫۰ می شود. Full-color 2.0 دارای یک سیستم جامع محصول و برنامه های کاربردی هوش مصنوعی است و به طور گسترده تری خدمات رسانی میکند.

 Full-color 2.0 محصول اصلی 2021 داهوا
این فناوری مخصوص کاربران و مشتریانی است که بودجه کافی دارند و به کیفیت تصویر بالایی نیاز دارند ، که مطمئناً از تجربه کیفیت ارائه شده توسط Full-color 2.0 لذت خواهند برد. اما برای مشتریانی که بودجه محدودی دارند ، Full-color 2.0 همچنین محصولاتی با قیمت و عملکرد متعادل را ارائه می دهد. در همین حال ، قابلیت های مجهز به هوش مصنوعی مانند بازدارندگی فعال ، محافظت از محیط و جستجوی هوشمند از اهمیت حیاتی در بازدارندگی قبل از رویداد ، تداخل حین رویداد و عقب نشینی پس از رویداد برخوردارند .

راه حل های امنیتی یکپارچه هوشمند

سری ۲٫۰ تمام رنگ Dahua را می توان در سناریوهایی مانند خیابان ها ، پارک ها ، ویلا ها و غیره به کار برد. زیرا نظارت رنگی ۲۴/۷ را تضمین می کند.
با کمک به کاربران در به دست آوردن جزئیات رنگی افراد و اتومبیل ها در محیط تاریک ، کارایی و بازیابی اطلاعات را بهبود می بخشد. و به راحتی اطلاعات مربوط به شواهد و رویداد هارا جمع آوری میکنند.

راه اندازی محصول اصلی ۲۰۲۱ داهوا، نتیجه ترکیبی از نیازهای مشتری و توسعه فناوری است. Dahua Technology با تعهد به مأموریت خود ، ارزش اصلی “مشتری محوری” را رعایت کرده و راه حل ها ، سیستم ها و خدمات امنیتی یکپارچه ای را برای ایجاد امنیت در سطح شهر میگستراند.