قابلیت های آیفون های تصویری داهوا چیست؟

در مجتمع های مسکونی و ساختمان های اداری مشکلاتی از قبیل مدیریت بازدید کنندگان باعث کاهش بهره وری می شود. در روش های سنتی مدیریت بازدید کننده، نیاز به کارگران امنیتی برای تماس با شخص مورد نظر برای تایید هوییت بازدید کننده میباشد تا اجازه عبور برای بازدید کننده صادر شود که در این صورت بازدیدکننده ملزم به تحمل انتظار طولانی جهت تعیین هویت میماند و این امر موجب اتلاف زمان و مصرف نیروی کار است . از این رو در ادامه به بررسی قابلیت های آیفون های تصویری داهوا میپردازیم.

آیفون تصویری داهوا

داهوا، محصولات جدید خود را به عنوان راه حلی جامع و هوشمند تحت عنوان آیفون تصویری SIP ایجاد کرده است. آیفون تصویری SIP داهوا مجتمع های مسکونی، ساختمان های اداری و مواردی که نیاز به دستگاه مخابره صوتی و تصویری درون سازمانی می باشند را قادر میسازد تا مدیریت بازدید کنندگان و ارتباطات درون سازمانی را به بهترین شکل انجام دهند. مدیریت بازدید کنندگان بدین صورت، به صرف جویی در هزینه ها و کاهش نیروهای انسانی و همچنین افزایش ضریب سرعت و ایمنی و بهبود بهره وری کمک می نماید.
سیستم مخابره آیفون تصویری داهوا از پروتکل SIP پشتیبانی می کند، که موجب برقراری ارتباط این آیفون ها با دیگر محصولات مانند دوربین ها ، اپلیکیشن تلفن همراه می شود. این قابلیت یک پلتفرم یکپارچه و فن آوری هوشمند برای تامین امنیت مجتمع های مسکونی، ساختمان های اداری و زمینه های دیگر که نیازمند مخابره صوتی و ویدیو یی در داخل ساختمان هستند را، ایجاد می کند.

قابلیت های آیفون های تصویری داهوا به صورت زیر است:

– توسعه پذیری و عدم محدودیت

– دارای اپلیکشن اندروید و ios برای موبایل و نرم افزار تحت ویندوز برای سیستم های کامپیوتری

– مکالمه صوتی و تصویری از طریق تلفن همراه با افراد پشت درب و باز کردن درب از راه دور از
طریق اینترنت

– امکان تعریف کارت های RFID و TAG به عنوان کارت های اضطراری یا عادی با قابلیت ثبت گزارش و گزارش گیری دوره ای(از کارت های اصفهان کارت نیز می توان استفاده نمود)

– امکان تعریف پسورد با سطوح دسترسی مختلف با امکان ثبت گزارش

– عدم محدودیت تعداد درب

– عدم محدودیت فاصله

– قابلیت برقراری سیستم به صورت Wireless

– امکان ارسال پیام متنی به مانیتورها توسط مدیریت(جایگزین تابلو اعالنات)

– امکان مشاهده زنده تصاویر دوربین های مدار بسته تحت شبکه تا ۲۴ عدد برای هر واحد(بدون نیاز
به کابل کشی مجدد)

– ارتباط داخلی بدون اشغالی خطوط(بدون نیاز به کابل کشی مجدد)

– سیستم اعلام سرقت(دزدگیر)مستقل برای هر واحد دارای Tamper( ضد سرقت)

ویدئو زیر قابلیت های آیفون های تصویری داهوا و هایک ویژن را به صورت مختصر نشان میدهد.