نرم افزار DSS داهوا چیست ؟

سیستم مدیریت دیجیتال DSS (Dahua Security Software) یک سیستم مدیریت مرکزی (CMS) / سیستم مدیریت فیلم (VMS) همه در یک است که طیف گسترده ای از ویژگی ها و عملکردها را در نظارت تصویری در بر می گیرد. این برنامه دوربین ها و ضبط کننده های IP را مدیریت می کند و قادر است از طریق پروتکل استاندارد ONVIF به دوربین های شخص ثالث متصل شود.

داهوا نسخه ۸ نرم افزار امنیتی DSS را منتشر کرد

نسخه 8 نرم افزار امنیتی DSS

Dahua Technology ، راه حل هوشمند اینترنت اشیا و ارائه دهنده خدمات ویدئوی محور در جهان ، نسخه حرفه ای ۸ DSS ، پلت فرم نرم افزار مدیریت فیلم خود را منتشر می کند.

نسخه قبلی این نرم افزار ،یعنی نسخه ۷ DSS ، در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شد و از آن زمان پشتیبانی گسترده ای از سمت مشتریان خود به دست آورد و موجب جذب بیش از ۱۰۰ مشتری و کاربر جدید از سراسر جهان به لیست مشتریان Dahua شد. نرم افزار DSS 8 داهوا جدید علاوه بر اینکه ویژگی های موجود در DSS 7 را به شما عرضه می کند ،به ویژگی های جدید اضافه شده مجهز است که هدف اصلی آن ایجاد امنیت در عین سادگی است.

نرم افزار ۸٫۰ DSS  آخرین نسخه به روز رسانی شده محصول VMS کمپانی داهوا است. این نسخه دارای رابط UI و UE جدید و ساده است که سهولت استفاده را بهبود می بخشد. از طریق مفهوم طراحی مبتنی بر برنامه خود ، مدیریت یکپارچه ای از ۶ سناریوی عمده تجاری (طرح “۳ + ۲ + ۱”) را برای تأمین نیازهای مشتریان ارائه می دهد. این شامل ۳ برنامه اصلی امنیتی ، ۲ برنامه مدیریت مهم اشیاء و ۱ مدیریت تعمیر و نگهداری عمده است. همچنین عملکرد و امنیت سیستم های امنیتی را بیشتر تقویت کرده و اثربخشی آن را افزایش می دهد.
در ادامه به بررسی ها ویژگی های فوق العاده نرم افزار DSS 8.0 داهوا میپردازیم ..

۱- استفاده آسان

طراحی کاربر پسند جدید UI / UE

به گفته داهوا این سیستم نرم افزاری می تواند توسط یک سرویس گیرنده رایانه شخصی از طریق مدیریت صحیح و تنظیم دقیق آن کنترل شود تا عملیات مختلف کاربر کنترل ، سهولت استفاده به حداکثر برسد و هزینه های آموزش کاهش یابد. این رابط کاربری با طراحی مجدد از روی نسخه های قبلی و بهبود مشکلات آن ، نرم افزار DSS 8.0 را پاسخگو تر ،بی نظیر و ساده تر کرده است.

طراحی کاربر پسند جدید UI / UE

DSS 8 دارای معماری یکپارچه ای است که سهولت استفاده را بهبود می بخشد و زمان و هزینه هایی صرف آموزش استفاده برای کاربران جدید است را کاهش می دهد.

طراحی مبتنی بر برنامه “۳ + ۲ + ۱ + N”

طراحی مبتنی بر برنامه "3 + 2 + 1 + N"

DSS 8 بر اساس کاربردهای واقعی تجاری طراحی شده است. در رابط اصلی ، برنامه به سه ماژول مدیریت برنامه کاربردی امنیتی ، دو واحد مدیریت (انسان و خودرو) و یک ماژول مدیریت عملکرد و تعمیر و نگهداری سیستم تقسیم شده است. که داهوا آن را “۳ + ۲ + ۱ طراحی مبتنی بر برنامه” نام گذاری کرده است.

علاوه بر این ، این پلت فرم بر اساس سناریوهای مدیریت رویدادهای امنیتی در زندگی واقعی ساخته شده است. مدیریت برنامه های امنیتی به سه مرحله تقسیم می شوند – از مرکز نظارت بر زمان واقعی قبل از رویداد ، به مرکز رویداد در طول رویداد ، و سپس به بازیابی هوشمند پس از رویداد – که مدیریت حلقه بسته را تشکیل می دهند.

ورود / خروج و ردیابی هوشمندانه دو هدف اصلی (انسانی و وسیله نقلیه) با مدیریت دسترسی و ویژگی های مدیریت ورود و خروج خودرو تسهیل می شود.
همانطور که در تصویر مشخص است، Maintenance Center ، یک O&M هوشمند است که کاربران را قادر می سازد تا وضعیت سیستم و سایر دستگاه های متصل را به طور کامل کنترل و گزارش کنند.

نظارت یکپارچه و در زمان واقعی

در مرکز مانیتورینگ دارای نمایشگر یکپارچه در زمان واقعی به صورت پنل های Live View ، Video Wall و Emap قرار دارد که منابع مختلف ورودی مانند ویدئو ، کنترل دسترسی ، اینترکام های ویدئویی ، ANPR ، تشخیص چهره، صفحات وب ، نقشه ها ، رویدادها و … با هم ترکیب میکند و نظارت راحت تر را برای کاربر فراهم می کند.
این برنامه از توسعه رابط در سمت راست برای پاسخگویی به موقع به وقایع استفاده می کند. با کشیدن ورودی رویداد به هر پنجره ، ویدیوی مربوطه به طور خودکار از ۱۵ ثانیه قبل پخش می شود.

نظارت یکپارچه در زمان واقعی

۲-تعمیر و نگهداری آسان

پیشخوان سیستم مدیریت

• در پیشخوان سیستم این نرم افزار وضعیت کلی تجهیزات ، کانالها ، فضای ذخیره سازی ، سرورها و خطاها نمایش داده میشود و برای سهولت در تشخیص وضعیت از رنگ های مختلف استفاده شده به کمک این ویژگی به طور شهودی و به سرعت میتوان ناهنجاری های سیستم را تشخیص داد.
• با توجه به تصاویر موجود در پیشخوان میتوان اعلان های خطا  و روند مربوط به پیشروی و وضعیت در ۷ روز گذشته را مشاهده کرد .

وضعیت منابع

• در نرم افزار DSS 8 داهوا وضعیت عملکرد و نگهداری تجهیزات ، کانال ها ، خدمات و خطاها ، از جمله آنلاین ، آفلاین ، کیفیت فیلم و غیره را به طور مستقل نمایش می دهد. علاوه بر این تاریخچه جستجوی در تجهیزات و خدمات را مجاز می کند.

ارسال خودکار گزارش ها

• نرم افزار DSS 8 از ارسال سفارشی الگوهای گزارش ، از جمله زمان ارسال ، دوره ، موضوع ، محتوای داده و گیرندگان پشتیبانی می کند. سپس کاربران می توانند از طریق گزارش های مربوطه تصمیم گیری کنند.

تعمیر و نگهداری آسان نرم افزار dss 8

۳- کاوش عمیق DeepXplore

DeepXplore یک موتور جستجوی هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی است که جستجوی هوشمندانه افراد و وسایل نقلیه را با توجه به زمان و مکان ارائه می دهد. با استفاده از این عملکرد ، اپراتور می تواند به راحتی و با چند کلیک ساده سراسر ساختمان تحت نظارت را ردیابی کند. DSS با جمع آوری اطلاعات از دوربین های مداربسته ، کنترل دسترسی و دوربین های ANPR ، به آن امکان می دهد تا هدف را از پارکینگ ردیابی کند تا زمانی که به محل خود برسد.

جستوجوی عمیق dss 8

ویژگی ها :

• در رابط پخش زنده یا پخش از مرکز نظارت ، می توان با متوقف کردن ویدیو، تصویر چهره هدف را انتخاب کرده و جستجوی برا اساس همان تصویر را اجرا کرد.
• جستجوی هوشمندانه اهداف انسانی و وسیله نقلیه را بر اساس زمان و مکان انجام می شود.
• بایگانی کردن سوابق ورود و خروج خودرو ، ضبط تصاویر افراد ، ذخیره سوابق رانندگی وسایل نقلیه و غیره را مجاز است.
• امکان جستجوی سوابق در انواع مختلف رویداد ها مانند انسان ، تصویر چهره و تأیید هویت را فراهم می کند سپس بر اساس ترتیب زمانی نشانی هارا پیگیری میشود.
• گزارش های سیستم از جمله اطلاعات اولیه ، فیلم ها ، تصاویر و سوابق به روز شده را تولید و صادر میشود سپس با ایجاد یک کتابخانه به صورت یکپارچه پرونده هارا ذخیره میکند.

۴- ایمن

امنیت dss 8

از دیگر ویژگی هایی که نرم افزار DSS 8 داهوا را متمایز کرده قابل اطمینان و ایمن بودن این رابط است به گونه ای که میتوان دسترسی کاربران را بر اساس اجازه دسترسی صادر شده اولیه آنها کنترل کرد و در صورت لزوم برای گزارش های مهم سیستم در سرور پشتیبان گیری کرد .

با مجهز کردن سیستم به امنیت حریم خصوصی میتوان با به حداقل رساندن داده ها فناوری Face mosaic technology را را فعال کرد .
این نرم افزار دارای گواهینامه CA میباشد .برای امنیت داده های سیستم برای جلوگیری از حملات وب از RASP یا WAF استفاده میشود و وقتی سیستم حملات شبکه را تشخیص می دهد ، کاربران از طریق ایمیل ، تلفن همراه و غیره اعلان دریافت می کنند.

این DSS حرفه ای است !

DSS Professional یک سیستم مدیریت متمرکز است که برای کاربردهای بزرگ و صنعتی طراحی شده است. که این عملکرد سخت افزاری را افزایش می دهد و نظارت تصویری متمرکز ، کنترل دسترسی ، اینترکام های تصویری ، کنترل کننده هشدار ، POS ، رادار و ویژگی های  AI مانند تشخیص چهره ، تشخیص خودکار صفحه شماره (ANPR) و فراداده ویدئو را فراهم می کند. علاوه بر کاربرد امنیتی ، DSS Professional در صنایع مختلف از جمله پارک ها ، فروشگاه های زنجیره ای ، بانک ، نفت و گاز ، تدارکات و غیره نیز در حال بررسی امکانات بوده است.

8 DSS حرفه ای داهوا

ویژگی های DSS Professional

• از طریق سیستم توزیع شده می توان به راحتی تا ۲۰،۰۰۰ کانال و ظرفیت ذخیره سازی ۲PB را گسترش داد.
• DSS Professional می تواند به عنوان یک پلت فرم سطح بالا برای مدیریت تمام محصولات سری DSS استفاده شود.
• DeepXplore : این یک ویژگی جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی است که امکان جستجوی هوشمندانه اهداف انسانی و وسیله نقلیه را با توجه به زمان و مکان فراهم می کند.
• از طریق بایگانی می توان وقایع ، تصاویر ، فیلم ها و اسناد مربوط به پرونده را به طور یکنواخت مدیریت کرد و ردیابی بین رویدادی را تحقق بخشد.
• امکان ادغام سایر  سیستم ها و دستگاه ها از طریق API ، SDK یا ONVIF را فراهم می کند.
• API و SDK را برای توسعه شخص ثالث ارائه می دهد.
• نیازهای شخصی مشتریان را برآورده کرده و آنها را در تدوین مزیت رقابتی خود در بازار یاری می کند.

DSS Express

DSS Express

DSS Express با ۶۴ کانال ویدیویی به صورت رایگان قابل استفاده است و تا ۲۵۶ کانال ویدیویی دارای مجوز را پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، یکپارچه سازی با کنترل دسترسی ، اینترکام های ویدئویی و ویژگی های AI مانند تشخیص چهره ، تشخیص خودکار شماره پلاک (ANPR) و فراداده ( metadata ) ویدئو آسان است.
این DSS Express برای فروشگاه های کوچک ، مدیریت ورود و خروج خودرو و ساختمانهای اداری مناسب است.

کلام  آخر :

راه اندازی Dahua’s DSS Version 8 نتیجه پشتیبانی مداوم مشتری و بازخورد همراه با رویکرد تحقیق و توسعه مبتنی بر هوش مصنوعی و IoT است.نرم افزار Dahua DSS 8.0 یک انتخاب ایده آل برای کسانی است که مایل به مدیریت ویدیویی با کاربری آسان، قابل تنظیم و متمرکز با خدمات پس از فروش با کیفیت بالا هستند. انتشار DSS 8 به خوبی با پیشنهاد ارزشمند Dahua برای ارائه نوآوری، کیفیت و خدمات مطابقت دارد. Dahua Technology با تعهد به مأموریت خود “فعال سازی یک جامعه امن تر و زندگی دقیق” ، به منظور ارائه راه حل ها ، همچنان بر روی پیشنهادات ارزشمندش برای ارائه خدمات به مشتریان و کاربران در سراسر جهان تمرکز خواهد کرد.