لیست پرفروش ترین محصولات داهوا و بررسی مشخصات فنی آنها

در این مقاله سعی بر معرفی پرفروش ترین محصولات داهوا و بررسی مشخصات آنها داریم .
چرا این محصولات مورد توجه بیشتر کاربران قرار گرفته؟!
ویژگی های یک دوربین مدار بسته و یا دستگاه ضبط تصویر ایده آل برای داشتن بهترین خرید چیست؟!

در حال حاضر برند دوربین مداربسته داهوا یکی از پرفروش ترین برندها نه تنها در ایران بلکه دربسیاری از کشور ها است. آنچه که حائز اهمیت میباشد این است که دوربین مداربسته داهوا با تبلیغات محدود خود ، بالاترین رتبه فروش را کسب کرده است.
اما مهمترین علت!!
۱) کیفیت بسیار بالای محصولات
۲) قیمت بسیار مناسب
۳) تنوع بالا محصولات امنیتی
اما علتی که دوربین مداربسته داهوا را از سایر برندها متمایز نموده طراحی نرم افزارهای کاربردی است که کارکردن با آن هم بسیار آسان است  و همچنین طراحی کیس های دوربین مداربسته است که کار نصب را تسهیل میکند.

کیفیت دستگاه و دوربین داهوا

در واقع کیفیت یک دوربین مداربسته به فاکتور های بسیاری در مورد آن دوربین اشاره دارد. کیفیت سخت افزاری , کیفیت تصویر در شرایط نوری مطلوب , کیفیت تصویر در تاریکی , کیفیت مقاومت بدنه در برابر ضربه , کیفیت عایقی بدنه در برابر نفوذ مایعات و رطوبت و بسیاری از پارامتر های دیگر زیر مجموعه معنای کلیه واژه کیفیت هستند.

کیفیت تصویر دوربین مداربسته داهوا 
داهوا محصولات بسیاری را با کیفیت های مختلف وارد بازار کرده. جهت دستیابی یک دوربین مداربسته به کیفیت های بالا باید اجزاء سیستم دوربین از جمله لنز , چیپ تصویر , سنسور تصویر , دیافراگم و… به بهترین وجه ممکن کنار یکدیگر چیده شده و بالاترین بازدهی را داشته باشند.

دوربین های مداربسته داهوا از نظر مگاپیکسل در رنج گسترده ای از دوربین های ۱ مگاپیکسل تا دوربین های ۲۴ مگاپیکسل قرار دارند. از نظر لنز دارای انواع لنز های ثابت , متغیر و موتور دار هستند و از نظر دید در شب نیز گسترده ی بسیاری از دوربین های دید در شب با مادون قرمز یا بوسیله ی تقویت نور را شامل می شوند.

تا اینجا دریافتیم که واژه کیفیت در مورد دوربین مداربسته بسیار نسبی بوده و بستگی به میزان هزینه و انتظار مصرف کننده از دوربین دارد.
نمایندگی محصولات داهوا


پرفروش ترین دوربین های مداربسته داهوا

۱)DH-HAC-B1A21P

دوربین بولت DH-HAC-B1A21P دارای لنز ۳٫۶ میلیمتری از نوع Fixed و سنسور ۲ مگاپیکسلی CMOS می‌باشد. از جمله ویژگی‌های این دوربین قابلیت فیلمبرداری در دو حالت SD و HD است. این دوربین رزولوشنی برابر با ۱۰۸۰p و ۷۲۰p به ما ارائه می‌دهد. نرخ فریم آن  به ترتیب برابر با ۲۵/۳۰fps در ۱۰۸۰p و ۲۵/۳۰/۵۰/۶۰fps در ۷۲۰p می‌باشد. با توجه به نرخ فریمی که گفته شد با استفاده از رزولوشن ۷۲۰p به راحتی می‌توان کوچک‌ترین حرکت‌ها را تشخیص داد .جنس بدنه این دوربین از جنس پلاستیک میباشد.

۲)DH-HAC-B2A21P

دوربین بولت DH-HAC-B2A21P دارای لنز ۳٫۶ میلیمتری از نوع Fixed و سنور ۲ مگاپیکسلی CMOS می‌باشد. کیفیت تصویر این سنسور به نسبت کم است اما با توجه به قیمت آن مناسب است. از جمله ویژگی‌های این دوربین قابلیت فیلمبرداری در دو حالت SD و HD است. این دوربین رزولوشنی برابر با ۱۰۸۰p و ۷۲۰p به ما ارائه می‌دهد و نرخ فریم آن به ترتیب برابر با ۲۵/۳۰fps در ۱۰۸۰p و ۲۵/۳۰/۵۰/۶۰fps در ۷۲۰p می‌باشد. با توجه به نرخ فریمی که گفته شد با استفاده از رزولوشن ۷۲۰p به راحتی می‌توان کوچک‌ترین حرکت‌ها را تشخیص داد. جنس بدنه دوربین آلومینیومی است.

۳)DH-HAC-HFW1200TP

دوربین بولت DH-HAC-HFW1200T   از سنسور CMOS بهره می‌برد. سنسور این دوربین با ابعاد ۱/۲٫۷ دارای دقت ۲ مگاپیکسل می‌باشد. این سنسور تصویر خروجی را با رزولوشن ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ ارائه می‌دهد. قابلیت فیلم‌برداری در ۲ کیفیت ۱۰۸۰p و ۷۲۰p از دیگر قابلیت‌های آن است. نرخ فیلم‌برداری در کیفیت ۱۰۸۰p برابر ۲۵ و ۳۰ فریم بر ثانیه و در کیفیت ۷۲۰p برابر ۲۵، ۳۰، ۵۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه است.برای فیلم‌برداری رنگی تنها لازم است ۰٫۰۲ لوکس نور در اختیار داشته باشید. در صورت نبود هیچ نوری این دوربین با فعال کردن قابلیت دید در شب تا ۲۰ متر تصویر واضحی را ضبط می‌کند. لنز این دوربین مدار بسته از نوع Fixed lens / Fixed iris می‌باشد. فاصله کانونی آن نیز ۳٫۶ میلی‌متر است. این لنز تا ۶۰۰ میلیمتر می‌تواند فوکوس نزدیک کند.

۴)DH-HAC-HFW1200DP

دوربین بولت  DH-HAC-HFW1200DP از دوربین‌های بولت با سنسور CMOS می‌باشد. سنسور این دوربین با قدرت ۲ مگاپیکسلی قابلیت فیلم‌برداری Full HD و HD را دارد. نرخ فریم در فیلم برداری Full HD برابر ۲۵ و ۳۰ فریم بر ثانیه و در کیفیت HD برابر ۲۵، ۳۰، ۵۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه می‌باشد. شما می‌توانید این دوربین را به راحتی در مکان‌های تاریک نصب کنید. دلیل این ادعا نیازمندی این دوربین به تنها ۰٫۰۲ لوکس نور برای فیلم‌بردای رنگی است. حتی در تاریکی مطلق نیز با روشن شدن اتوماتیک دید در شب، تا ۸۰ متر تصویر بسیار واضحی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

۵)DH-HAC-T1A21P

دوربین دام DH-HAC-T1A21P دارای لنز ۲٫۸ میلیمتری از نوع Fixed و سنور ۲ مگاپیکسلی CMOS می‌باشد. از جمله ویژگی‌های این دوربین قابلیت فیلمبرداری در دو حالت SD و HD است. این دوربین رزولوشنی برابر با ۱۰۸۰p و ۷۲۰p به ما ارائه می‌دهد و نرخ فریم آن به ترتیب برابر با ۲۵/۳۰fps در ۱۰۸۰p و ۵۰/۶۰fps در ۷۲۰p می‌باشد. با توجه به نرخ فریمی که گفته شد با استفاده از رزولوشن ۷۲۰p به راحتی می‌توان کوچک‌ترین حرکت‌ها را تشخیص داد. جنس بدنه دوربین پلاستیکی است.

۶)DH-HAC-T2A21P50

دوربین دام DH-HAC-T2A21P دارای لنز ۲٫۸ میلیمتری از نوع Fixed و سنور ۲ مگاپیکسلی CMOS می‌باشد. از جمله ویژگی‌های این دوربین قابلیت فیلمبرداری در دو حالت SD و HD است. این دوربین رزولوشنی برابر با ۱۰۸۰p و ۷۲۰p به ما ارائه می‌دهد و نرخ فریم آن به ترتیب برابر با ۲۵/۳۰fps در ۱۰۸۰p و ۵۰/۶۰fps در ۷۲۰p می‌باشد.. جنس بدنه دوربین پلاستیکی است.

۷)DH-HAC-HDW1200EMP-A

دوربین دام  DH-HAC-HDW1200EMP-A دارای لنز ۲٫۸ میلیمتری از نوع Fixed و سنور ۲ مگاپیکسلی CMOS می‌باشد. از جمله ویژگی‌های این دوربین قابلیت فیلمبرداری در دو حالت SD و HD است. این دوربین رزولوشنی برابر با ۱۰۸۰p به ما ارائه می‌دهد و نرخ فریم آن برابر با ۲۵/۳۰fps در ۱۰۸۰p می‌باشد.همچنین دارای قابلیت دید در شب تا ۵۰ متر است .

پرفروش ترین دستگاه های ضبط تصویر داهوا


۱) DH-XVR5104HS-X1

۲) DH-XVR5116H-X

۳) DH-XVR5108HS-X

۴) DH-XVR5216AN-X

۵) DH-XVR5104HS-4KL-X

۶) DH-XVR5108HS-4KL-X

۷)DH-XVR5216AN-4KL-X

۸) DH-XVR1A04

۹) DH-XVR1A08

۱۰) DH-XVR4108HS-X

۱۱) DHI-NVR4216-4KS2

۱۲) DHI-NVR608-32-4KS2

در آخر توجه داشته باشید که اولین قدم در خرید سیستم مدار بسته این است که مشخص کنید دقیقا نیاز شما چه دوربین با چه کیفیتی است.دقت کنید که دوربین ها بر اساس کیفیت، قابلیت ها واندازه و جنس بدنه قیمت های متفاوتی دارند.پس اگر به دنبال سفارش سیستم با بوجه مناسب هستید بهتر است از یک کارشناس فروش و نصب دوربین مدار بسته کمک بخواهید.

جهت اطلاع بیشتر از ویژگی و قیمت محصولات به سایت فوشگاه اینترنتی داهوا مراجعه کنید ,همچنین جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.