رونمایی از محصول اصلی Dahua Technology در سال ۲۰۲۰

Dahua Technology ارائه دهنده خدمات و اینترنت اشیاء هوشمند ویدئویی محور در جهان ، از معرفی محصول اصلی خود در سال ۲۰۲۰ در Intersec دبی رونمایی می کند ، که موجب تحول و تسریع در فناوری AIoT می شود.

این رونمایی شامل اصلی ترین پیشرفت های  فناوری از جمله HDCVI 6.0 ، AI (WizSense / WizMind) و همچنین فناوری Full-Color تمام رنگی است که عملکرد فوق العاده را در شرایط بسیار کم نور فراهم می کند.

۱) HDCVI 6.0

Dahua Technology به عنوان رهبر قدیمی در فناوری HDCVI است که بهترین کیفیت و کمترین هزینه را ارائه می دهد.با راه اندازی فناوری HDCVI 6.0  اولین قابلیت های هوش مصنوعی ۴K real-time در صنعت راه اندازی میشود.

۴K real-time

در حالی که محصولات سنتی ۴K HD فقط ۱۵ فریم در ثانیه را امکان پذیر می کنند ، فناوری ۴K real-time آن را دو برابر می کند و ۳۰فریم در ثانیه را به صورت زنده به واقعیت تبدیل می کند. ۴K real-time یک تجربه بصری برتر را ارائه می دهد که در آن جزئیات با وضوح بهتر در یک پوشش نظارت بزرگ ضبط می شود. علاوه بر این ، با کمک AI coding یا به عبارتی کدگذاری هوش مصنوعی ، کاربران دیگر نگران هزینه ذخیره سازی حاصل از افزایش وضوح نیستند.

کدگذاری هوشمند

Dahua AI Coding فشرده سازی فیلم را به سطح جدیدی از محتوا می برد.این فناوری به رمز گذاری بر انسان و وسیله نقلیه تاکید میکند و به طور قابل توجهی موجب بهبود کیفیت جریان در مقایسه با H.265 میشود . در عین حال ، کدگذاری AI نیز در صورت عدم وجود هدف ،نرخ بیت را کاهش می دهد ، و امکان بهبود ذخیره سازی در هارد های HDD را فراهم میکند.

گفت و گوی دوطرفه

علاوه بر این، HDCVI 6.0 از Two-way Talk (گفتگوی دو طرفه) پشتیبانی می کند. که امکان برقراری ارتباط در زمان واقعی بین دوربین و ضبط را با صدای با کیفیت پخش امکان پذیر می کند.

Enhanced AI

HDCVI 6.0 که از هوش مصنوعی پیشرفته نیز برخوردار است ,که ایده های تازه و امکانات جدیدی را به صنعت ارائه می دهد. همچنین راه حل های اقتصادی را به مشتریان ارائه می دهد.

Full-coller (2

 

تقاضا برای عملکرد دوربین در محیط کم نور و شرایط آب و هوایی نامناسب در حال افزایش است. بر اساس  گزارش نظارت تصویری IHS در سال ۲۰۱۹ با توجه به روند روشنایی کم جهانی ، دوربین هایی با عملکرد در نور کم، پیشرفته ۲۰٫۶٪ رشد می کنند.

در پاسخ به این تقاضای روزافزون ، Dahua Technology دوربین تمام رنگی خود را توسعه داد که اطلاعات رنگارنگ و واضح را حتی در شرایط کم نور نیز ضبط می کند. در مکانهایی که میزان جرم و جنایت آنها زیاد است مانند پارک در شب یا کوچه تاریک ، به طور موثر ویژگی های رنگی صحنه ها مانند انسان ، وسیله نقلیه یا اشیا  دیگر را استخراج می کند و کمک بزرگی به افسران پلیس در طی مراحل بدست آوردن مدارک می کند.

Dahua Technology دو سری دوربین تمام رنگی – سری LED و سری Non IR – ارائه می دهد که هر دو از لنزهای دیافراگم بزرگ استفاده می کنند که مقدار بیشتری از نور جذب شده را جمع می کنند و در محیط تاریک تصویر واضح تر و رنگارنگی ارائه می دهند. این دوربین ها توانایی نظارت ۲۴ ساعته ۷ رنگی را دارند که می تواند افراد و اشیا را در شرایط کم نور به طور دقیق شناسایی کند.

برای اطلاع بیشتر از این تکنولوژی پیشرفته در دوربین های مدار بسته داهوا به مقاله معرفی تکنولوژی Full-color+SMD مراجعه نمایید.

۳) AI(WizSense / WizMind)

برای تسریع در پذیرش هوش مصنوعی ، فناوری Dahua مفتخر است که WizSense ، یک سری محصولات هوش مصنوعی و راه حل های کامل مبتنی بر یادگیری عمیق را که بر روی انسان و وسیله نقلیه متمرکز است ، ارائه می دهد تا هوشمندی ، سادگی را در اختیار کاربران قرار دهد.

WizSense ، استفاده از آن آسان و نسبت به سیستم های سنتی هزینه بر نیست ، به اندازه کافی شایسته است تا نیاز اکثر کاربران عادی را تأمین کند. مزایای آن شامل: پیش بینی دقیق قبل از یک رویداد؛ بازدارندگی فوری در طول یک رویداد. جستجوی سریع هدف پس از یک رویداد. صرفه جویی در ذخیره سازی ضمن اطمینان از جزئیات هدف ، و محافظت از حریم خصوصی و دفاع در برابر آسیب ها.

پیش بینی دقیق می تواند از طریق SMD Plus تحقق یابد ، که اشکال انسانی و وسیله نقلیه را بر اساس تشخیص حرکتی که الگوریتم یادگیری عمیق را اتخاذ می کند ، تجزیه و تحلیل می کند.این هشدار های کاذب را تا حد چشمگیری کاهش میدهد و اشیاء غیر هدف از جمله قطرات باران ، برگ ها ، حیوانات خانگی ، حشرات و نور را فیلتر می کند و به کاربران امکان می دهد تا روی تهدیدات واقعی تمرکز کنند.

برای بررسی و آشنایی با تکنولوژی Wizsense داهوا به صورت مجزا مقاله ای اختصاص داده ایم .

سه فناوری کلیدی فوق الذکر به صورت جداگانه کار می کنند. در نتیجه راه حلهای نظارتی را می توان برای بسیاری از موقعیتها به کار برد.
به عنوان مثال ، این محصولات در مکانهای تاریکی که احتمال وقوع سرقت و انواع دیگر جرایم وجود دارد ، مانند گوشه تاریک خیابان یا میله ای با نور کم مناسب هستند. برای سال ۲۰۲۰ ، Dahua Technology به طور کامل مملو از فناوری ها و محصولات پیشرفته است تا خدمات جدیدتری را به کاربران بیشتری را در سراسر جهان ارائه دهد.
Dahua با هدف  “ایجاد یک جامعه امن تر و زندگی هوشمندتر” همچنان به “نوآوری ، کیفیت و خدمات” برای خدمت به شرکا و مشتریان خود در سراسر جهان تمرکز می کند.