تکنولوژی HDCVI 6.0

داهوا تکنولوژی،مبتکر راه حل اینترنت اشیا و ارائه دهنده خدمات ویدیو محور در جهان ، نسل ششم تکنولوژی HDCVI خود در دنیای دوربین مداربسته، از لحاظ وضوح تصویر، هوش مصنوعی و امکانات کاربردی خود را ارتقاء بخشیده است.فناوری HDCVI داهوا از ابتدای راه اندازی آن در ۸ سال پیش ، منجر به پیشرفت صنعت ارسال تصاویر HD بر بستر کابل کواسیکال شده است.در سال ۲۰۱۹ ، داهوا از تکنولوژی کاملاً جدید HDCVI 6.0 خود با فن آوری های اصلی از جمله هوش مصنوعی پیشرفته، کدینگ هوشمند ، کیفیت ۴K Real-Time و گفتگوی دو طرفه رونمایی کرد. علاوه بر این HDCVI ها با قابلیت هوش مصنوعی پیشرفته، می تواند انسان و وسایل نقلیه را در تصاویر شناسایی کند. کاربران را با آلارم های دقیق هوشیار کند و قابلیت جستجوی سریع با گزینه انتخابی انسان یا وسیله نقلیه را فراهم کند.تکنولوژی HDCVI 6.0 ایده های تازه و امکانات جدید را برای صنعت نظارت به ارمغان آورده است و همیشه راهکارهای اقتصادی تر ، ایمن تر و راحت تری رابه مشتریان ارائه میدهد.

فن آوری های اصلی تکنولوژی HDCVI 6.0

• هوش مصنوعی پیشرفته

با استفاده از تراشه مستقل هوش مصنوعی با توان محاسباتی تا ۴T و الگوریتم پیشرفته یادگیری عمیق ، تکنولوژی HDCVI 6.0 امکان شناسایی دقیق انسان و وسیله نقلیه را برای هشدار دقیق و جستجوی سریع هدف فراهم می کند.
تمرکز بر تهدیدهای واقعی ،آنالیز ویدئویی و در نتیجه کاهش قابل توجه هزینه های کار برای کاربران آسان تر است.نسل ششم تکنولوژی HDCVI داهوا با بهبود عملکرد هوش مصنوعی برای کاهش هشدار های کاذب زیر ۲٪ را تضمین می کند. HDCVI 6.0 همچنین از توابع هوش مصنوعی  از جمله SMD Plus یا قابلیت کاهش خطای آلارم سیستم های نظارتی ، محافظت محیطی، تشخیص چهره و جستجوی متادیتا پشتیبانی می کند.

فناوری SMD چیست؟!

SMD Plus که به آن Smart Motion Detection Plus نیز گفته می شود ، می تواند انسان و وسیله نقلیه را براساس نوع حرکت تشخیص دهد تا بتوانداز ایجاد هشدار کاذب جلوگیری کند. جستجوی سریع برای تشخیص انسانی و وسایل نقلیه، بازده جستجو را افزایش میدهد. Dahua SMD Plus با استفاده از عملکرد هوشمند (AI functions) تمام کانالهای XVR را برای پشتیبانی توانمند می سازد. کاربران می توانند تنها با یک کلیک ساده بدون پیکربندی اضافه ،این ویژگی را فعال کنند .

*برای اطلاع بیشتر درباره فناوری SMD به مقاله تکنولوژی Full-color + SMD دوربین های مداربسته داهوا مراجعه کنید.

فناوری SMD

• کیفیت ۴K Real-Time

تکنولوژی HDCVI 6.0 داهوا به عنوان اولین فناوری ارائه کیفیت ۴K Real-Time و پیشرو در بازار انتقال تصویر از طریق کابل کواکسیال دارای سبد محصولات کاملی است.خروجی ویدئوی دوربین مداربسته ۴K@25/30fps به شکل بهتری نقاط تحت پوشش مانیتورینگ را با وضوح عالی و تجربه بصری روان بازیابی می کند.
ویژگی ها:
– ارائه وضوح بیشتر در جمع آوری حتی جزئیات بسیار کوچک در یک پوشش بزرگ نظارتی
– بازیابی موقعیت مکانی ۳۳ فریم در ثانیه برای یک تجربه بصری بهتر
– کدینگ AI در هزینه های ذخیره سازی صرفه جویی می کند و به کاربران اجازه می دهد، ضمن ثابت نگه داشتن هزینه ذخیره سازی فعلی از مزایای ارتقای وضوح کیفیت بالاتر بهره مند شوند.
دوربین مداربسته ۴K real-time مدل های مختلفی از بولت و دام ها به همراه میکروفون داخلی به صورت انتخابی ارائه می دهد. XVR های ۴K/4K-N real-time از قابلیتهای هوشمند برای دقت بیشتر در اعلام آلارم پشتیبانی می کنند.
4K Real-time

کسب اطلاعات بیشتر درباره کیفیت ۴K real-time وضوح برتر.

• برنامه نویسی هوشمند تکنولوژی HDCVI 6.0

همزمان با حرکت صنعت ویدئویی به سمت وضوح بالا ، فرمت های رمزگذاری ویدئویی که از MJPEG ، H.264 و H.265 ساخته شده اند فضای بیشتری را ذخیره سازی کنند. اما با از دست دادن کیفیت تصویر!!! برنامه نویسی هوشمند HDCVI 6.0 هنگام رمزگذاری در دوربین مداربسته، بر انسان و وسیله نقلیه تأکید می کند و بدون افت کیفیت، تصویر هدف را تضمین کند.همچنین زمانی که فرد یا ماشینی در دید نباشد، کیفیت فیلم برداری را کاهش می دهد تا مقدار حجم کمتری در هارد ذخیره شود که سبب کاهش  هزینه های ذخیره سازی در هارد درایو های HDD می شود. برای ثبت همان کیفیت تصویر  دریافتی، برنامه نویسی هوشمند بر مبنا قرار دادن CBR برای محاسبه، تنها در مقایسه با H.265 به ۵۰٪ از پهنای باند و هزینه های ذخیره سازی نیاز دارد.

علاوه بر این داهوا یک راهکار هوش مصنوعی کامل و END-T0-END با دوربین ۴K UHD و تمام رنگی جهت اطمینان دادن از دقت بالا و برای افزایش کارایی مدیریت از طریق نرم افزار DSS و DMSS یکپارچه، ارائه می دهد.
شناسایی دقیق چهره ،آلارم دقیق برای انسان و وسیله نقلیه و کاهش هشدار های کاذب، دوربین بازدارنده فعال و جستجویی سریع هدف از جمله مزایای کدینگ هوشمند میباشد.
کدگذاری هوشمند تکنولوژی HDCVI 6.0

• گفتگوی دو طرفه

گفتگوی دو طرفه HDCVI یک فناوری منحصر به فرد و پیشرو در صنعت HD-over-Coax است. این ارتباط متقابل بین مرکز نظارت و سایت تحت نظارت در سیستم نظارت تصویری را تحقق می بخشد. این برنامه می تواند اطلاعات صوتی را فوراً تحویل داده و همزمان بازخورد دریافت کند. همچنین ، ضبط شامل شواهد صوتی از هر دو طرف است. HDCVI از صدا با کیفیت پخش با بیش از ۲۰dB SNR (نسبت سیگنال به نویز) و ۵ متر محدوده جمع آوری صوتی پشتیبانی می کند.

گفتگوی دوطرفه در تکنولوژی HDCVI 6.0
سخن پایانی

تکنولوژی HDCVI 6.0 ، بخشی از عرضه اصلی محصول Dahua Technology 2020 ، تجربه بی نظیری را با امنیت ، راحتی و هوشمندی فراهم می کند و از سرمایه گذاری مشتریان HDCVI محافظت می کند. محصولات جدید در سال ۲۰۲۰ برای اجرای چارچوب HDCVI 6.0 معرفی می شوند. Dahua به عنوان یک رهبر همیشه متعهد به نوآوری در فن آوری خواهد بود و سود بیشتری را برای مشتریان به ارمغان می آورد.